راهی روشن به موفقیت با تبلیغات اینستاگرام2023-12-28

تبلیغات در اینستاگرام ؛ چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری راهی عالی برای نمایش محصولاتتان را به شما می دهد و با خرید در اینستاگرام ، حتی می توانید تبدیل شدن افراد به مشتری را از قبل نیز راحت تر کنید. برای انتخاب صحیح طیف مخاطب مورد نظرتان، اطمینان حاصل کنید که با دقت و بدون عجله عمل کرده اید. در مورد کسانی که به عنوان مشتری هدف در نظر دارید، به دقت فکر کرده تا بر اساس آن، کمپین تبلیغاتی خاصی طراحی شود. این کمپین باید شامل محتوای جذاب و متناسب با علایق و نیازهای مخاطبان هدف شما باشد.

بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، می‌توانید از این روش‌ها برای تبلیغات استفاده کنید. بودجه روزانه به تبلیغ شما اجازه می‌دهد تا به طور نامحدود اجرا شده و هر روز تا مبلغ تعیین شده خرج شود. با انتخاب حالت کلی، می‌توانید زمان‌بندی تبلیغات خود را به صورت دستی انتخاب کنید. آینده تبلیغات در اینستاگرام به طور کلی به سمت پیشرفت‌های فناوری، تعامل بیشتر با کاربران، و ایجاد تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده‌تر پیش می‌رود. هدف‌گذاری درست نه تنها هزینه‌های تبلیغات شما را کاهش می‌دهد بلکه باعث می‌شود تبلیغات شما به افرادی نمایش داده شود که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند.

به یاد داشته باشید که در اینستاگرام، هیچ محدودیتی برای پیشرفت شما وجود نخواهد داشت. هشتگ‌ها، یک راه عالی برای دیده شدن محتوای شما در اینستاگرام هستند. آن‌ها هم می‌توانند به پیج شما کمک بزرگی کنند و هم به پیجتان صدمه وارد کنند. با این وجود، استفاده کردن از حداکثر 11 هشتگ، می‌تواند برای پیج شما مفیدتر باشد.

آیا مشتری های شما را می توان در بین کاربران اینستاگرام یافت؟

اما نکته مهم‌تر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وب‌سایت شما، باید در اصطلاح واکنش‌گرا باشد. در این مقاله می‌خواهم به این سؤال پاسخ دهم که چطور از تبلیغات در اینستاگرام بیشترین بازدهی را بگیریم؟ می‌خواهم به شما نکاتی را بگویم که بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید. شاید شما در اینستاگرام تبلیغاتی را قرار داده باشید یا اینکه قصد دارید تبلیغاتی را بگذارید. اگر بدون اینکه در این‌باره تحقیق کنید و نکات مهمی را رعایت نکنید، بعید است که نتیجه دلخواه را بگیرید و تنها پول‌تان را دور ریخته‌اید.

جریان پلتفرمی است که در آن می‌توانید انواع تبلیغات در اینستاگرام از جمله تبلیغات بازدیدی، تعرفه‌ای و اینفلوئنسری را به‌راحتی اجرا کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که به بیش از هزاران پیج دسترسی داشته باشید و با آن‌ها کمپین خود را بسازید. از ابتدا تا انتهای ساخت کمپین هم تیم پشتیبان جریان همواره در کنار شماست تا بتوانید عملکرد خوبی از تبلیغاتتان داشته باشید. بعد از اجرای کمپین، گزارشی از روند تبلیغات در پیج‌ها به شما داده خواهد شد تا در جریان زیروبم تبلیغات خود باشید. در این میان برندها و کسب و کارهایی هستند که قصد دارند مطالب پست ها و ویدئوهایی گرافیکی و خلاقانه برای مخاطبین خود ایجاد کنند.

اگرچه این تغییرات تا حد زیادی روی مشاغل قانونی و مجموعه‌های وابسته به این پلتفرم اثر مستقیم داشتند، اما برای حفظ حریم خصوصی کاربران بسیار مفید است و احتمال سوءاستفاده را کاهش می‌دهد. اگر تصاویر و ویدئوهای شما واضح و باکیفیت باشند، احتمال اینکه کاربران بیشتر به آن‌ها توجه کنند، افزایش می‌یابد. بنابراین، برای عکاسی با کیفیت از دوربین‌های حرفه‌ای استفاده کنید و به جزئیات دقت کنید. پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند.

هماهنگی با هویت برند:

این امکان وجود دارد که با پرداخت مبلغی از افراد معروف بخواهید تا محصول یا پیج شما را در هنگام لایو اینستاگرامی خود تبلیغ کنند. در این نوع تبلیغ می‌توانید عکسی را به همراه متن کپشن به عنوان پست در یک پیج اینستاگرامی درج کنید. معمولا این نوع تبلیغات پس از مدت توافق شده یا رسیدن به تعداد مشخصی لایک از پیج حذف می‌شود. یکی از روش‌های تبلیغاتی موثر برای جلب اعتماد مخاطبان، استفاده از افراد محبوب و مشهور است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای متقاعد کردن مردم و جلب توجه بیشتر، از تصویر یا نام افراد شناخته شده در کنار محصولات‌شان استفاده می‌کنند.

صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از طریق تصویرسازی‌های زیبا خودشان را معرفی کنند. برای اینکه کاری کنید افراد دید متفاوتی نسبت به برند شما پیدا کنند یا برای اینکه اقدامی انجام دهند، اینستاگرام محیطی تمیز، ساده، زیبا و خلاقانه در اختیار شما می‌گذارد. از ابزارهای هدف‌گذاری اینستاگرام استفاده کنید تا تبلیغات خود را به مخاطبان مناسب نشان دهید. این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا مخاطبان را بر اساس سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علایق و رفتارها هدف‌گذاری کنید. هنگامی که نوبت به تعیین بودجه و برنامه تبلیغات اینستاگرام می رسد، شما باید زمان اجرای تبلیغات خود و میزان هزینه آن را کاملاً مشخص کنید. همانطور که اشاره کردیم، شما تبلیغات اینستاگرام خود را درست در داخل بخش مدیر تبلیغات Facebook ایجاد می کنید.

ویژگی های مختلف تبلیغات برای مکان های مختلف در دسترس است ، بنابراین کنار گذاشتن این ایده ،ایده خوبی است. چه چیزی را تبلیغ می کنید؟ آیا این یک تبلیغ ماهانه است؟ ماه ایجاد شده را اضافه کنید. یک روش نامگذاری پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و به شما کمک کند تبلیغات خود را به راحتی پیدا کنید و عملکرد آنها را ردیابی کنید. آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد. باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست.

از ابزارهای تحلیل مانند Facebook Ads Manager استفاده کنید تا بفهمید کدام تبلیغات بیشترین بازدهی را دارند. هشتگ‌های بسیار عمومی ممکن است باعث گم شدن پست شما در بین میلیون‌ها پست دیگر شوند. سعی کنید هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که هم پرکاربرد باشند و هم به نوعی خاص و منحصر به فرد. اول از همه ، شما باید بین بودجه روزانه و بودجه مادام العمر یکی را انتخاب کنید.

با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. شما می‌توانید از قابلیت‌های تبلیغاتی فیسبوک نیز استفاده کنید، اما بدانید که چگونه آن را شخصی‌سازی و بهینه‌سازی کنید تا بیشترین وابستگی را داشته باشید.

این نوع تبلیغات به شما اجازه می‌ده تا چندین تصویر یا ویدئو رو تو یه تبلیغ به نمایش بذارین. مثلاً اگه یه فروشگاه آنلاین دارین، می‌تونین از کاروسل برای معرفی محصولات مختلف استفاده کنین. با توجه به این گزینه‌ها، می‌تونین تبلیغاتتون رو دقیق‌تر و بهینه‌تر انجام بدین. هرچقدر تبلیغات مرتبط‌تر باشه، شانس بیشتری دارین که مخاطبا با اون تعامل کنن.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این زمان‌ها بسته به نوع مخاطبان شما ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی ساعات عصر و روزهای آخر هفته زمان‌های مناسبی هستند. از بخش تحلیل‌های اینستاگرام استفاده کنید تا زمان‌های پرتعامل مخاطبان خود را بشناسید. این ابزار به شما نشان می‌دهد که چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند. عملکرد کمپین‌های خود را به صورت منظم ارزیابی کنید و بهینه‌سازی‌های لازم را انجام دهید.

  • تقریبا تمام کسب‌وکارها می‌توانند پیجی در حوزه کاری خودشان پیدا کنند که محتوا تولید می‌کند و فالوورهای زیادی دارد.
  • {
  • معمولا این نوع تبلیغات پس از مدت توافق شده یا رسیدن به تعداد مشخصی لایک از پیج حذف می‌شود.
  • |}{
  • همچنین ایجاد تبلیغات برای هر دو سیستم عامل را به طور همزمان امکان پذیر می کند.
  • |}{
  • شما می توانید پیج هایی که هم اندازه شما هستند و همچنین مخاطبان آنها نزدیک به مخاطبین هدف شما هستند را پیدا کنید و با ارسال درخواست تبلیغات دو جانبه شما آن پیج را تبلیغ کنید و آن پیج شما را.
  • |}
  • بهترین کار ادغام تبلیغات اینستاگرام در برنامه اقدامات خود می باشد.
  • تبلیغات اینستاگرام در تمام مراحل قیف بازاریابی به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک می‌کنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره. همیشه تحلیل رقیبان کاری در حوزه‎های مختلف، به استارتاپ‌ها کمک بزرگی می‌کند. به‌طور دیگر، می‌توان گفت، یکی از برترین‌های استراتژی تبلیغات در اینستاگرام است. شما می‌توانید ایده‌های بسیاری از کسب‌و‌کار رقیبانتان به دست آورید. برای یافتن رقیبان و همکارانتان، می‌توانید کلمات ‌کلیدی حوزه‌ کاری خودتان را در اینستاگرام سرچ کنید.

به این ترتیب می‌توانید برای سایت خود نماد اعتماد تهیه کنید و از این طریق اعتماد افراد به شما بیشتر می‌شود. از مواردی که در تبلیغات باید به آن توجه کنید تعداد فالوور پیج است. هرچه میزان دنبال کنندگان یک پیچ بیشتر باشد، افراد بیشتری هم تبلیغ شما را می‌بینند. بسیاری از پیج‌های اینستاگرام از فالوورهای فیک به منظور افزایش دنبال شوندگان خود استفاده می‌کنند. این نوع فالوورها هیچ ارزشی ندارند و تبلیغات در پیج‌هایی که فالوور فیک زیادی دارند اگر چه ارزان‌تر است؛ اما نتیجه‌ای که می‌خواهید را نمی‌گیرید. این پیج‌ها ممکن است به اندازه پیج‌های عمومی فالوور نداشته باشند، اما تبلیغات در آن‌ها موثرتر خواهد بود؛ چون فالوورهای آن از لحاظ علاقه‌مندی‌ها به جامعه مخاطبان هدف شما نزدیک است.

اینفلوئنسرها می‌توانند به شما کمک کنند که رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش اعتبار برند را تسریع کنید. اینفلوئنسرها از اعتبار و ارتباط نزدیک با فالوورهای خود بهره می‌برند، بنابراین می‌توانند پیام برند شما را به طور مؤثری منتقل کنند. تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند آگاهی از برند، تعامل با مخاطبان هدف، و در نهایت فروش محصولات یا خدمات را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

اینستاگرام به یکی از منابع درآمدی بزرگ برای سلبریتی ها و اینفلوئنسرها تبدیل شده. هزینه های تبلیغات در این پلتفرم بسته به نوع محتوا و مدت زمان نمایش آن متفاوت است. به طور کلی، پست ها به دلیل ماندگاری بیشتر و امکان تعامل بالاتر، تعرفه های بالاتری نسبت به استوری ها دارند. استوری ها به دلیل مدت زمان کوتاه تر و تعامل کمتر، تعرفه های شان پایین تر می باشد. با این حال، استوری ها به دلیل امکان انتشار سریع تر و تعامل مستقیم با مخاطبان از طریق دایرکت، همچنان گزینه ای محبوب برای تبلیغات هستند. در ادامه، ما به بررسی نکات و تکنیک های کلیدی در آموزش تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت تا شما بتوانید از این پلتفرم به عنوان ابزاری قدرتمند برای رشد و توسعه کسب وکار خود بهره ببرید.

شما برای تبلیغات در اینستاگرام در ابتدا باید بدانید برای چه کسانی می خواهید تبلیغ کنید. پس باید شناختی کامل از مشتریان بالقوه خود داشته باشید، اینکه چه قشری هستند، چه سنی دارند، بیشتر به چه مواردی علاقه مندند و… اینها می تواند رو انتخاب رسانه تبلیغاتی شما تاثیر گذار باشد. همچنین این امکان وجود دارد که شما از مجموعه خود و خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید تیزر تهیه کرده و برای درج در پیج یا تبلیغات در محیط اینستاگرام از آن بهره ببرید. در زیر نمونه تیزر رستوران کیوانو قرار داده شده که این کار یکی از نمونه کارهای تیم حرفه ای شایگان برای معرفی هر چه بهتر پیج رستوران کیوانو است.

شما حالا باید ببینید برحسب اهدافتان در چه پیج‌هایی تبلیغات خود را اجرایی کنید. در اینجا داشتن استراتژی حکم همان چراغ قوه‌ای را دارد که راه را برایمان روشن می‌کند. حداقل کاری که استراتژي داشتن در موقع تبلیغات برایمان می‌کند این است که جلوی هدررفت بودجه و زمانمان را می‌گیرد و نتایج بهتری به بار می‌آورد. اگر قصد انجام چنین تبلیغاتی را دارید حتما با مشاورین شایگان در زمینه تبلیغات اینستاگرامی صحبت بفرمایید. مثل روش پاپ آپ کاربرانی که اپلیکیشن های فارسی زبان را نصب کرده اند این امکان را به اپ ها داده اند که برای آنها اطلاعیه هایی ارسال کنند. حال اپلیکیشن ها برای درآمدزایی از این ترفند برای معرفی کسب و کارها به کاربران خود استفاده می کنند.

خیلی راحت از یک تصویر استفاده می کنید – فرقی نمی کند که منظره یا پرتره باشد در هر صورت هر دو به کار شما خواهند آمد – سپس شماره تماس و توضیحات راجع به محصولتان را به عکس اضافه می کنید. اگر قصد دارید که تغییری در فروش و بازدید از صفحه تان در اینستاگرام ایجاد کنید، بهتر است که از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. پس از اتمام سه مرحله آخر ، روی ادامه کلیک کنید تا به داشبورد ایجاد تبلیغ خود بروید. اینجاست که می توانید محتوای خود را بارگذاری کنید، کپی آگهی خود را بنویسید و آگهی خود را منتشر کنید. همچنین زمان مناسبی است تا برای اطمینان از بارگذاری دارایی های تبلیغات با اندازه صحیح ، به راهنمای اندازه گیری آگهی اینستاگرام نگاه دوم نیز داشته باشیم. تبلیغات اینستاگرام درست در قسمت مدیر تبلیغات فیس بوک مدیریت می شود.

اینستاگرام، به عنوان بزرگ ترین و فعال ترین رسانه اجتماعی در جهان، با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرمی بی نظیر برای ارتباطات اجتماعی و تجاری تبدیل شده. با وجود چنین جامعه بزرگی، تعجب آور نیست که کسب و کارها به طور گسترده ای به دنبال برنامه های تبلیغاتی موفق در اینستاگرام هستند. این پلتفرم به سرعت به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی و بازارسازی برای برندها و کسب و کارها تبدیل شده است.

تو این روزگار دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی به ستون اصلی استراتژی‌های بازاریابی مؤثر تبدیل شدن. بین این پلتفرم‌ها، اینستاگرام به‌عنوان یه قدرت بزرگ برای کسب‌وکارها خودشو نشون داده که می‌خوان به یه جمعیت گسترده و فعال دسترسی پیدا کنن. با بیش از یه میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصت‌های بی‌نظیری برای برندها فراهم می‌کنه تا محصولات و خدمات خودشونو نمایش بدن. اما چجوری می‌شه از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کرد؟ بیاید وارد دنیای تبلیغات اینستاگرامی بشیم و راهکارهایی رو پیدا کنیم که حضورتون تو این پلتفرم رو ارتقا بده. تبلیغات موفق در اینستاگرام نیازمند استراتژی‌های دقیق، شناخت مخاطب، استفاده از محتوای جذاب و بهینه‌سازی مداوم است.

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که خیلی زود، پیجشان را تبلیغ کنند. با همین تصور هزینه زیادی را (با این فرض که هر چه گران تر باشد بهتر است!)، صرف می کنند؛ اما نتیجه خاصی نمی گیرند. خوشحالیم که شما هم قبل از اینکه این اشتباه را کنید، این مقاله را پیدا کردید. با آزمایش A/B و بررسی آمارهای دسترسی و تعامل، محتوای تبلیغاتی رو بهینه کنید. اگه نرخ تعامل یا تبدیل پایین بود، ممکنه نیاز باشه مخاطب هدف رو تغییر بدین. اینستاگرام به شما امکان می‌ده گروه‌های جدیدی از مخاطبان رو آزمایش کنین.

به تبلیغ دهندگان امکان دسترسی به انبوه گزینه های هدف گیری را می دهد. همچنین ایجاد تبلیغات برای هر دو سیستم عامل را به طور همزمان امکان پذیر می کند. مخاطبین زمانی ترغیب به خرید می شوند که تحت تاثیر محتوای شما و فضای صفحه تان قرار بگیرند.

اینفلوئنسرها به برندها کمک می‌کنند تا مخاطبان و مشتریان جدید جذب کرده و سطح فروش خود را افزایش دهند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است. اینستاگرام، با بیش از دو میلیارد کاربر فعال، به ویژه برای کسب و کارها و برندها فرصتی بی نظیر فراهم کرده. با ما همراه باشید تا با راهکارهای تبلیغاتی که به رشد کسب و کار شما کمک کند، آشنا شوید.

{

کامل ترین آموزش تبلیغات در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

|}

برای این موضوع باید چکار کنیم؟ باید محتوای خوب و عالی درست کنیم! این افراد یا محتوای طنز، یا اجتماعی، یا آموزشی و … ارائه می دهند. در دنیای دیجیتال امروزی، تولید محتوا یکی از ارکان اصلی موفقیت در بازاریابی و برندسازی است. کمپین‌های گوگل ادز یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب ترافیک و افزایش فروش در دنیای دیجیتال هستند. موضوعات جذاب را بشناسید و محتوایی تولید کنید که کاربران بیشتری به آن علاقه دارند. شناسایی ترندهای روز و تولید محتوا بر اساس آن‌ها می‌تواند به جذب مخاطب کمک کند.

از آنجا که می توانید تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام خود را در یک مکان مدیریت کنید، این کار آسان است. عامل دیگری که بر هزینه تبلیغات تأثیر می گذارد، قرارگیری تبلیغ است. در حالی که تبلیغات ستون سمت راست فیس بوک گران ترین هستند، هر دو خوراک اینستاگرام و تبلیغات استوری از ارزانترین گزینه های تبلیغاتی هستند که از حدود ۰٫۸۰ دلار تا ۱٫۳۰ دلار CPC متغیر هستند. هنگامی که نوبت به تعیین بودجه و برنامه تبلیغات اینستاگرام می رسد، شما باید زمان اجرای تبلیغات خود و میزان هزینه آن را کاملاً دقیق مشخص نمایید. اگرچه انتخاب مخاطبان شما در این صفحه حرف اول را می زند ، اما در واقع می تواند ایده خوبی باشد که ابتدا آن را مرور کنید و مکانهایی را که فقط در اینستاگرام خود انتخاب می کنید.

برای موفقیت در این نوع تبلیغات، انتخاب تصاویر با کیفیت و مرتبط با برند شما بسیار مهم است. تصاویر باید به گونه ای طراحی شوند که توجه مخاطب را جلب کرده و پیام شما را به خوبی انتقال دهند. با یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده از محتوای بصری جذاب و استراتژی های هدفمند، به بهترین شکل ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. قبل از این‌که تبلیغ در اینستاگرام را شروع کنید، باید شناخت کافی از مخاطبان خود داشته باشید. در غیر این‌صورت تبلیغات شما تاثیر زیادی نخواهد داشت و فقط باعث اتلاف هزینه می‌شود.

همچنین اگر سوالی دارید می توانید در همین صفحه نظر و سوال خود را برای ما در خصوص تبلیغات در اینستاگرام اعلام کنید. خود اینستاگرام این امکان را به پیج های بیزینسی می دهد که پست های خود را تبلیغ کنند. این روش در حال حاضر یکی از بهترین روشها برای فروش محصول و خدمات به شمار می آید. در این روش تبلیغاتی اینستاگرام، شما با پرداخت هزینه تبلیغاتی به دلار به صورت مستقیم به اینستاگرام پیج خود را برای کل فارسی زبانان تبلیغ می کنید. با توجه به امکان تولید محتوا بر اساس هشتگ‌ها و برچسب‌های جغرافیایی، استفاده از API برای نظارت بر کمپین‌ها یا رویدادها بسیار کاربردی است. از طریق بررسی کردن عکس‌ها از واکنش کاربران به یک محصول، خدمات یا موضوع خاص، ایده بگیرید.

چراکه معمولا افراد تبلیغات را دوست ندارند و در مقابل آن جبهه می‌گیرند. وقتی تازه پیجی را در اینستاگرام راه انداخته‌اید و هنوز تعداد پست‌های شما کمتر از انگشتان یک دست است، اصلا تبلیغات نکنید. قبل از تبلیغ باید یک صفحه تقریبا کامل با چند پست باکیفیت، تعدادی استوری جذاب و هایلات‌های مناسب داشته باشید تا افراد وقتی وارد پیج صفحه شما شدند، یک پیج خوب و باکیفیت را ببینند. بسیاری از کاربران وقتی با دیدن تبلیغ پیج شما وارد آن می‌شوند، به عکس پروفایل پیج توجه می‌کنند. عدم استفاده از تصویر پروفایل یا استفاده از عکسی نامناسب، باعث می‌شود افراد کمتری پیج شما را فالوو کنند. اگر  می‌خواهید خودتان را برند کنید، عکسی مناسب و واضح از خودتان بگذارید؛ اگر می‌خواهید سازمان یا محصول‌تان را برند کنید، مثلا عکسی از لوگوی آن بگذارید.

در کپشن پست یا محتوای ویدیوی خود، به جای تعریف و تمجید از خودتان، روی فایده‌ای که محصول شما برایش دارد تاکید کنید. کپشنی که می‌نویسید را بیش از اندازه طولانی نکنید؛ چون کاربر را خسته می‌کند و آن را نمی‌خواند. برای اینکه تاثیر تبلیغی که در اینستاگرام انجام می‌دهید، بیشتر شود، باید قبل از تبلیغات یک سری نکات را رعایت کنید. با این کار وقتی کاربری از طریق تبلیغ وارد پیج می‌شود، احتمال اینکه صفحه ما را فالوو کند، بالاتر می‌رود.

شاید تصور کنید که مهم ترین فاکتور برای تبلیغات داشتن بودجه است؛ در حالیکه با 50 هزار تومان هم می‌توانید انجامش دهید. مهم‌تر از آن، نیاز است قدم‌هایی که در این سه مرحله گفته‌ایم را انجام دهید. یکی از دوستانم که یک پیج طراحی لباس داشت، 20 میلیون تومان به یک اینفلوئنسر داد، تا پیجش را تبلیغ کند. وقتی موضوع را فهمیدم، به او توضیح دادم که با صرف هزینه خیلی کمتر هم می‌توانست یک تبلیغ نتیجه بخش داشته باشد. بله، برای مدیریت تبلیغات اینستاگرام از Ads Manager فیسبوک باید حساب اینستاگرام رو به صفحه فیسبوک متصل کنید.

ویدیوها به بهترین شکل ممکن مخاطب را با محتوای تبلیغ درگیر می کنند. مردم به طور طبیعی به تماشای ویدیوها علاقه دارند، مخصوصا اگر این ویدیوها کوتاه باشند. اگر به دنبال بهترین راه برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطب با آگهی خود هستید، تبلیغات ویدیویی گزینه ای می باشد.

توجه کنید که CTA انتخاب‌شده باید با تبلیغ شما مطابقت داشته باشد و کاربران را به صفحهٔ فرود مربوطه هدایت کند. این صفحهٔ فرود باید اطلاعات بیش‌تری در اختیار مخاطب قرار دهد و برای تجربهٔ کاربری خوب در دستگاه‌های مختلف نیز بهینه شده باشد. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که هنگام استفاده از ویژگی Instagram ads، یک CTA به تبلیغات خود اضافه کنید.

از ابزارهای تحلیل اینستاگرام مانند Insights استفاده کنید تا اطلاعات جامعی از مخاطبان خود بدست آورید. این ابزارها به شما نشان می‌دهند که چه نوع محتوایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند. این ابتدایی ترین نوع تبلیغ در اینستاگرام است و روش معرفی بسیار ساده ای برای تبلیغات به شمار می رود.

اینستاگرام تمرکز بصری و مخاطبان گستره‌تری دارد و همین باعث می‌شود تا در مقایسه با سایر پلتفرم‌های اجتماعی، ارزش سرمایه‌گذاری داشته باشد. در واقع، بدون توجه به این که شما به چه کسب‌وکار و فعالیتی مشغول هستید، همیشه مخاطبانی در اینستاگرام وجود دارند که بخواهند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند. در نهایت، گرافیک زیبا و استفاده از صدا و موسیقی مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر جذب مخاطب داشته باشد.

در روز اگر سه بار اینکار را انجام دهید روزانه می توانید 50 فالوور واقعی خارجی با لایک و ویو و بازدید رایگان جمع کنید و این برای اعتبار پیج شما بسیار مناسب است. کار خسته کننده ای است اما فعلا این روش جواب می دهد و در ماه اول اینکار را ما به همه مخاطبان توصیه می کنیم. اما برخی کسب و کارها می خواهند خود را بهتر و حرفه ای تر در ویدئوها معرفی کنند. چیزی که شما یا کسب و کارتان را به خوبی و بصورت خلاصه تعریف می کند. اگر پیجتان تجاری است ویژگی هایی را بنویسید که مردم بخاطر آن باید شما را انتخاب کنند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این لینک