تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2023-05-15
راهکارهای افزایش اینگیجمنت ریت یا نرخ مشارکت در اینستاگرام موبودید
برخلاف شبکههای اجتماعی دیگر که به راحتی امکان قرار دادن لینک زنده وجود دارد، در اینستاگرام این قابلیت محدود شده است. با این حال، این محدودیتها نه تنها مانعی برای رشد نیستند، بلکه فرصتی برای بهبود نرخ تعامل در اینستاگرام و افزایش تاثیرگذاری استراتژی بازاریابی شما به شمار میروند. اگر هشتگهای مرتبط با محتوای خود را بهدرستی به کار ببرید، میتوانید از این گزینه سود زیادی کسب کنید. وقتی پیجی لایو میگذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها میرود. الگوریتمهای اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه بندی و نمایش محتوای پیجها به کاربران بررسی میکنند. از مهمترین فاکتورها میتوان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد.
- بر خلاف توییتر، که اکثر مردم فقط یک یا دو هشتگ در یک صدای توییت استفاده می کنند، اینستاگرامرها ممکن است تا 30 هشتگ در هر پستی استفاده کند.
- الگوریتمهای اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه بندی و نمایش محتوای پیجها به کاربران بررسی میکنند. {
- دلیل همکاری یک کسب و کار با اینفلوئنسر نه تعداد فالوورهای او، بلکه میزان اعتماد افراد به آن شخص است. |}{
- شاید جالب باشه بدانید طبق آمار، کاربران حدود 28 دقیقه از زمان خود را در استوری های اینستاگرام میگذرانند. |}
- در حقیقت وقتی به کامنتهای فالوورهای خود پاسخ میدهید، نشان میدهید که به نظرات و دیدگاههای آنها اهمیت میدهید. {
- با ریلز، کاربران می توانند ویدیوهایی کوتاه با قابلیت های استوری ایجاد نمایند. |}
۳. محتوایی منتشر کنید که برای اشتراکگذاری مناسب باشند
همچنین میتوانید با پیج کسبوکار دیگری همکاری و با هم مسابقه برگزار کنید. پست مسابقه را هر ۲ منتشر کنید، شرط آن را فالوکردن هر ۲ پیج بگذارید و هر ۲ جایزه بدهید. طراحی مسابقه اینستاگرامی معمولاً شرایط سادهای دارند؛ مثلاً پاسخدادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشنکردن یک دوست و لایککردن پست. درست است که استوری موقت است و به اکسپلور نمیرود؛ ولی قسمت بزرگی از تعامل روزانهٔ مخاطبان با پیج شما از طریق همین استوری است. یکی از راههای بالا بردن تعامل کاربران با صفحه شما طرح یک درخواست می باشد . کاربران شما باید احساس کنند که بخشی از شبکه اینستاگرام شما هستند.
ارسال نظر
در نتیجه افزایش تعامل پیج، می توانید امیدوار باشید که نرخ بازگشت سرمایه نیز افزایش می یابد. شاید بهترین راه برای فهمیدن تعداد مناسب هشتگ برای پستهای اینستاگرام، نگاه کردن به رقبا و اینفلوئنسرهایی باشد که در حوزهای مشابه با شما فعالیت میکنند. کار به همین جا ختم نمیشود و شما باید به صورت برنامه ریزی شده تغییراتی در تعداد هشتگها ایجاد کنید تا به یک عدد درست برسید.
به جای عنوانهای تکراری مثل «راهنمای خرید»، از عبارتهای جالب مثل «سفرِ خرید» استفاده کنید. این تغییر ساده میتواند حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد و آنها را تشویق کند تا استوریهای شما را دنبال کنند. همچنین، داستانهایی تعریف کنید که کاربران را با خود همراه کند؛ مثلاً تجربه یک مشتری از خرید یا معرفی محصول به شیوهای سرگرمکننده. هر چقدر تعامل کاربران در اینستاگرام بیشتر باشد، شانس شما برای جذب مشتری و افزایش فروش بیشتر میشود. اگر شما هم دنبال یادگیری اصول تعامل در اینستاگرام هستید، در این مطلب 7 روش کاربردی برای افزایش تعامل کاربران را بررسی میکنیم.
همچنین برای آنالیز انواع محتوا در اینستاگرام، شما میتوانید از ابزار Insights استفاده کنید. درواقع این ابزار در بخش تنظیمات پیج اینستاگرام شما قرار دارد و با استفاده از Insights، میتوانید آمار و اطلاعات مختلفی را در مورد محتوای خود مشاهده کنید. جواب این سوال ساده است، بذا این حسابها موفق شدهاند تعامل مخاطبان خود را افزایش دهند. استفاده از عکس پروفایل حرفهای، نوشتن بیوگرافی جذاب و استفاده از لینک مناسب به وبسایت یا صفحه دیگر، از جمله مواردی است که به جذابیت صفحه شما کمک میکند و باعث جذب بیشتر فالوور میشود. اگر میخواهید فالوئرها اقدامی برایتان انجام دهند، باید از آنها درخواست کنید.
مشابه خلق محتوای سیو شدنی، محتوای قابل اشتراکگذاری نیاز دارد که با نیازها و علایق مخاطبانتان مرتبط باشد. برای مثال میتوان به اینفوگرافیها، دادههای آماریای که میتوانند بحثبرانگیز باشند، میمهای طنز یا نقل قولهای مرتبط اشاره کرد. قابلیت به اشتراک گذاشتن پستها در استوری یا ارسال آنها در بخش پیامهای خصوصی یا دایرکت مسیج، قابلیتی کاربردی برای کمک به دیده شدن شما است. البته که شما باید ارزش برند خود را با توجه به قالب محتواها و لحنتان حفظ کنید. اگر عکسهای طنز (یا همان میمها) در ارزشهای برند شما نمیگنجند، بهتر است که دورشان را خط بکشید و حس و ظاهر پیج اینستاگرامیتان را برهم نزنید. برای مثال شاید کمپین اپلیکیشن محبوب اسپاتیفای با نام Spotify Wrapped را در سطح اینترنت دیده باشید.
اکنون اگر شما هم می خواهید به چهره شناخته شده ای در اینستاگرام تبدیل شوید و یا فروش بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشید پیشنهاد می کنم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. نرخ تعامل در اینستاگرام بهمعنی تعداد کاربرانی است که صفحۀ شما را میبینند، دنبال میکنند و بهطور کلی با پیج شما ارتباط میگیرند. این فاکتور درواقع مهمترین و اصلیترین معیار برای موفقیت یک پیج در اینستاگرام است. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار میشود و به شما کمک میکند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند.
صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید. اگر کاربر دچار سوءتفاهم شده، پاسخی قانعکننده دهید و آن را برطرف کنید. اینستاگرام یک رسانه بصری است؛ حتی اگر شما یک عکاس یا طراح گرافیک عالی نیستید، میلیون ها ابزار برای کمک به شما وجود دارد که به عکس خود کمی حس بدهید. شما می توانید عکس ها را مستقیماً در Hootsuite Compose ویرایش کنید و متن و فیلترهایی را به آن ها اضافه کنید. ابزارهای دیگری مانند فتوشاپ، ایلستریتور، افترافکت، کنوا، پریمیر و… نیز برای کمک به شما در این راستا وجود دارند. یکی از عجیبترین و ناموفقترین کمپینهای اینفلوئنسر مارکتینگ، کمپین پپسی به همراه مدل و اینفلوئنسر معروف، کندال جنر بود.
با انتخاب یک نام کاربری مرتبط، نوشتن یک بیوگرافی جذاب و کامل، استفاده از یک عکس پروفایل باکیفیت و انتخاب دسته مناسب برای کسبوکار، میتوانید پروفایل خود را جذابتر و حرفهایتر کنید. همچنین، لینک کردن پروفایل اینستاگرام به سایر شبکههای اجتماعی و وبسایت خودتان، میتواند به افزایش دیده شدن شما کمک کند. بهینه سازی پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار، به مخاطبان کمک میکند تا بهسرعت در مورد شما و کسبوکارتان اطلاعات کسب کنند و تصمیم بگیرند که شما را دنبال کنند یا خیر.
طبقه بندی آنها با توجه به موضوعات، کاربران را قادر می سازد تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. هر بار که یک داستان جدید اضافه می کنید، نمایه نمایه شما دایره قرمز اطراف آن را نشان می دهد، به طرفداران شما نشان می دهد که محتوای جدید وجود دارد. با ارسال هر روز، شما محتوای تازه را برای مخاطبان خود با یادآوری ثابت محتوای جدید خود نگه دارید. فالوورهای شما یاد خواهند گرفت که به طور مرتب بروند تا بررسی کنند که آیا شما یک داستان جدید ارسال کرده اید و به این ترتیب شما باعث افزایش تعامل خواهید شد. افزایش تعامل در اینستاگرام آنطور که برخی فکر میکنند، کار چندان سختی نیست.
برای استفاده از این قابلیت، زمانی را به بررسی آمار اینستاگرام خود اختصاص بدهید تا درک کنید که بهترین زمان برای پست گذاشتن، چه وقتی است. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد میکنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید. استراتژی PPC (Pay-Per-Click) تبلیغات شامل نتایجی است که با برچسبهای Ad یا Sponsored در بالای صفحات یا پایین نتایج گوگل ظاهر میشوند. حتی میتوانید از هوش مصنوعی برای نوشتن متن خلاقانه استفاده کنید.
یکی از راههای مؤثر برای افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام، برگزاری نظرسنجی است. با طرح سؤالاتی جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف، میتوانید آنها را به مشارکت فعالانه تشویق کنید و نظرشان را در مورد موضوعات مختلف جویا شوید. نظرسنجیها نهتنها به شما کمک میکنند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید، بلکه باعث ایجاد حس تعلق و مشارکت در بین آنها نیز میشود. همچنین، میتوانید از نتایج نظرسنجیها برای بهبود محتوا و تصمیمگیریهای بهتر در مدیریت آنلاینشاپ خود استفاده کنید. این کسب و کارها باید با توجه به اهداف و مخاطبان خود، محتوای جذاب و مفیدی تولید کنند و از ابزارهای مختلف بازاریابی اینستاگرامی استفاده کنند. برای افزایش تعامل در اینستاگرام، شما باید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.
برای افزایش تعامل، باید نحوه تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید و محتوایی تولید کنید که برای مخاطبانتان جذاب و ارزشمند باشد. این محتوا میتواند شامل عکسهای باکیفیت، ویدیوهای کوتاه، اینفوگرافیک، استوریها و پستهای متنی باشد. تنوع در نوع محتوا و موضوعات، باعث میشود مخاطبان شما خسته نشوند و همیشه منتظر محتوای جدید شما باشند. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بستری مناسب برای تبلیغات و جذب مخاطب است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه این پلتفرم فرصتی بی نظیر برای برندها و کسب وکارها فراهم می کند تا با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به مخاطبان هدف خود دست یابند.
این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. یکی از مهمترین بخشهای شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است. بدون تگ کردن، مخاطبان نمیتوانند بهراحتی به صفحه معرفیشده دسترسی پیدا کنند. همچنین میتوانید از این افزایش تعامل برای رسیدن به اهداف خود مانند افزایش تعداد فالوورها، آگاهی از برند، فروش محصولات و خدمات و غیره استفاده کنید.
نرخ تعامل در اینستاگرام عموما بین 0 تا 10 درصد می باشد، rate instagram بالای یک درصد نرخ تعامل قابل قبولی می باشد در بازاریابی شبکه های اجتماعی بهترین نرخ تعامل را نرخ تعامل بالای 1% می دانند. پس پیش از آن که استراتژی تولید محتوا شبکه اجتماعی خود را طراحی کنید، باید این زمان را مشخص کنید. برای دانستن این که چه محتواهایی برای فالوئرهای شما جذابتر است، بهترین روش بررسی قسمت تحلیل (Insights) در حساب شماست. شما در این قسمت میتوانید ببینید کدام پستها از همه بیشتر تعامل داشته و به تولید محتواهایی با آن شکل ادامه بدهید. این عدد معیاری برای سنجش میزان جذابیت محتواهای مختلف برای کاربران است. در واقع کسانی که قصد سفارش تبلیغات اینستاگرامی یا اینفلوئنسرمارکتینگ را دارند، از این شاخص به عنوان معیاری برای موفقیت کمپینها استفاده میکنند.
کسانی که بدون فالو، لایک، کامنت و … صرفاً از پیج بازدید میکنند، عملاً سودی برای صاحب پیج ندارند. معیاری به نام نرخ تعامل وجود دارد که میزان این ارتباطات را بررسی و کنترل میکند. علاوه بر پاسخ به سوالات مخاطبان، راه دیگر افزایش تعامل پاسخ به کامنت های غیر سوالی است.
هیچ چیزی جذاب تر از کسی نیست که واقعا در محتوای آنها سرمایه گذاری کرده و در مورد آنچه که انجام می دهند پرشور و تلاش باشد. درضمن و چیزی جز احساس خستگی برای یک حساب کاربری نیست که فقط هر دو ماه یک بار پست جدید ارسال کند. نظرات ارزشمندترین شکل تعامل هستند به عنوان یک نظر واقعا نشان دهنده پیروی یا وفاداری مشتری و تعهد به نام تجاری شما است.
باید کاری کنید که به بهانههای مختلف مخاطب به استوری شما جواب دهد. این پستها در پیج هر ۲ نمایش داده میشود و تعداد لایک، بازدید و کامنت برای هر ۲ حساب میشود. وقتی پست مشترک میگذارید، میتوانید خلاقیت و نوآوری خود را روی هم بگذارید و فالوورهای خود را با محتوا یا شکلی جدید هیجانزده کنید.
بسیاری از افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند، برای کسب اطمینان از اعتبار پیجهای فروشگاهی به قسمت بایو اکانتها سر میزنند. درج آدرس وبسایت و دیگر شبکههای اجتماعی بههمراه اطلاعات کامل پیج در این بخش به افزایش اعتماد کاربران، افزایش دنبالکنندگان و افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام منجر میشود. نظرسنجی از مخاطبان در استوریها یک روش ساده و کاربردی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. از طریق مطرح کردن سوالهای جذاب میتوانید فالوورهای خود را به شرکت در نظرسنجی ترغیب کنید.
گفتگوهای صمیمانه باعث افزایش محبوبیت شما شده و کاربران بیشتری برای ارتباط با شما ترغیب میشوند. میمها، ویدیوها یا تصاویری هستند که بههمراه یک پیام متنی در شبکههای اجتماعی منتشر میشوند. در سالهای اخیر استفاده از میمها با هدف جذب مخاطب و برقراری ارتباط با پستها و استوریها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بیشتر کاربران، اینستاگرام را بهعنوان یک پلتفرم تصویری میشناسند. با وجود این نوشتن کپشن جذاب برای عکسها و ویدیوها میتواند بر افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام اثر بگذارد. استفاده از کپشنهای کوتاه، صمیمانه و کاربردی در جلب نظر کاربران به شما کمک میکند.
تبلیغات پولی میتواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسبوکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازهگیری هستند. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی میتواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری میتواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود. اگر به دلیل هزینههای تبلیغات پولی از اجرای کمپینهای تبلیغاتی منصرف شدهاید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیمتان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! در استوری یا پستهایی که منتشر میکنید، از مخاطبان جدید دعوت کنید که شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند.
این مورد هم میتواند باعث ایجاد احساس صمیمیت و راحتی در فالوورها شود. در نتیجه، بیشتر با شما ارتباط خواهند داشت و نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت. هرچه کپشن طولانیتر باشد، مخاطبین بیشتر با محتوای پیج شما آشنا خواهند شد. همین عامل، باعث افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرامی شما میشود. از آنجایی که ریلز یک نوع محتوای جذاب است، از جدیدترین راه های افزایش میزان تعامل در اینستاگرام می باشد و در فید خبری بالاتر از یک ویدیوی استاندارد قرار می گیرد. از طرفی گاهی ریلزها مانند پست ها برای همه افراد نمایش داده نمی شود.
در سال اخیر ابزاری به اسم Save post در اینستاگرام اضافه شد که کاربران میتوانستند پست مورد علاقۀ خود را ذخیره کنند و دوباره آن را ببینند. با اضافه شدن امکانات جدید به اینستاگرام، تعریف تعامل کمی پیچیدهتر شد و به معنای میزان رابطه کاربران با صفحه شما است! یعنی کاربران چقدر صفحه شما را میبینند؛ همچنین اینستاگرام میزان علاقه آنها به شما و میزان تعامل صفحه شما را اندازهگیری میکند. بنابراین، صفحات لینکی که به پیج خود اضافه میکنید باید کاملاً واکنشگرا (responsive) باشند تا در موبایل به درستی نمایش داده شوند. اگر صفحه موردنظر کاربر تجربه خوبی ارائه ندهد، ممکن است صفحه را ببندد و شما مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید.
شما میتوانید مشارکت، مکالمه و بازخورد مشتریان را همه و همه، در یک استوری به دست بیاورید. برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، میتوانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایتهایی مثل اسنپتریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده میشود. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. اگر پروفایل شما مرتب، جذاب و حرفهای نباشد، این افراد به احتمال زیاد شما را فالو نمیکنند. در انتها میتوانید استوری را به هایلایتهایتان اضافه کنید تا شات مدت زمان بیشتری در پیج شما بماند.
در واقع تعامل یک عامل کلیدی در شبکه های اجتماعی است که نیاز هست آن را دنبال کنید.هنگام فعالیتهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی، فراموش نکنید که شبکه ی اجتماعی به معنای اجتماعی بودن است. تعامل در واقع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روابط معناداری را در شبکه های اجتماعی با مشتریان فعلی و بالقوه خود برقرار کنید. فالوئرهای شما مایل نیستند تا با یک سازمان بدون چهره در ارتباط باشند بلکه آنها می خواهند با افراد واقعی در شبکه های اجتماعی صحبت کنند.
البته این همکاریها باید با دقت و در راستای اهداف برند شما انجام شوند. کار دیگری که با هشتگ میتوانید انجام دهید، جاانداختن هشتگی برای برند خود است. این طور وقتی مخاطبان پستی دربارهٔ شما منتشر میکنند، اگر از آن هشتگ استفاده کرده باشند، بهراحتی آن را پیدا میکنید و میتوانید از آن محتوا برای افزایش تعامل اینستاگرام خود استفاده کنید.
Instagram Reels در تابستان ۲۰۲۰ به خانواده اینستا پیوست و کاربردی مشابه TikTok ارائه کرد. با ریلز، کاربران می توانند ویدیوهایی کوتاه با قابلیت های استوری ایجاد نمایند. تاثیر شبکه های اجتماعی بر تجارت الکترونیک و مزایای آن در چند بخش قرار می گیرد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنیم. یک راه بسیار ساده برای افزایش جذابیت استفاده از فیلترهای مختلف اینستا که چه در داخل استوری چه در پست ها میتوانید از آن ها استفاده کنید. شاید جالب باشه بدانید طبق آمار، کاربران حدود 28 دقیقه از زمان خود را در استوری های اینستاگرام میگذرانند.
{آموزش دانلود ریلز اینستاگرام ( بهترین سایت های دانلود ریلز اینستاگرام)
|}اگر میخواهید که نظر دنبالکنندگان خود را جلب کنید و برای رویدادها و حراجهایتان آنها را مشتاق کنید، استیکر شمارش معکوس اینستاگرام مناسب استفاده شما خواهد بود. وقتی که یکی از دنبالکنندگانتان به کوییز شما پاسخ میدهد، میتواند ببیند که درست جواب داده یا پاسخش نادرست بوده. شما نیز میتوانید ببینید که هر گزینه چقدر انتخاب شده و هر شخص چطور رای داده است.
برای اینکه بتوانید از ایدههای جذاب در اینستاگرام استفاده کنید، بهتر است قبل از هر چیزی سری به صفحات کمپانیهای مشهور مانند Airbnb، RedBull، Lego، Patagonia و Nike بزنید. همانطور که میدانید استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت میتواند باقی بماند. اما به وسیله ی این قابلیت شما میتوانید آنها را به صورت دائمی داشته باشید. این که مردم بگن خیلی خوب بود، عالی بود، چند تا ایموجی بگذارند یا غیره چنان جذابیت و مفهومی ندارد. در زیر تعدادی از راههای استفاده از این استیکرها را به شما معرفی میکنیم. وقتی شات میشوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایتهای شما نگاه میکنند.
این افراد تاثیر گذار از کپشن پستهای خود به عنوان یک میکرو بلاگ استفاده میکنند و تجربیات خود را خیلی کوتاه با کاربران به اشتراک میگذارند. شما باید تلاش کنید تا با ترکیب کردن ویدیو، تصویر و متن، یک محتوای با ارزش و جذاب را در اختیار مخاطبتان قرار دهید. به جای نوشتن متنهای طولانی یا ساختن ویدیوهایی خسته کننده، سعی کنید محتوای خود را به صورت بخش بخش و در قالب استوری و پست به کاربر عرضه کنید. به طور مثال شما در تصویر خود یک دکمه طراحی میکنید که “نظر خود را بنویسید” همین CTA باعث افزایش میزان گذاشتن کامنت خواهد شد. بهترین عکس هایی که میتوانید بگذارید عکس های قبل و بعد مشتریان شماست.
اینجا کلیک کنید